Välkommen på årsmöte med föredrag.

Halmstads Naturskyddsförening vill bjuda in alla medlemmar till årsmöte den 23 mars, kl. 18.30, på Strandgatan 20 i Immanuelkyrkans café.

Vi måste tyvärr med kort varsel meddela att Christer Borg från Älvräddarna på grund av sjukdom inte kommer kunna hålla föredraget imorgon som planerat. Såklart mycket tråkigt, men istället kommer Per Ingvarsson (utb. vattenvårdsingenjör och vattenekolog med lång erfarenhet), att hålla ett föredrag på temat ”Vandringsvägar i Halländska vattendrag – hur är statusen? Hur påverkas lax, öring och flodpärlmussla av vandringsvägssituationen i Halland?”.

Årsmötet påverkas inte av detta.

Föreläsningen startar 18.30 och är öppen för alla, därefter följer årsmötet som endast är för medlemmar. Föreningen bjuder på fika på årsmötet.

Föranmälan gäller till både årsmöte och föreläsning och görs till:
Kristin Lundquist, 070 – 844 20 77, kristin.lundquist@hotmail.com.

Varmt välkommen till en trevlig och lärorik kväll!