Nytt år och nytt program – alla är välkomna!

Då har vi ett nytt år framför oss med massor av spännande aktiviteter och alla är välkomna! Även i år kommer programbladet ligga med som en bilaga i Sveriges natur men redan nu kan du se vad årets program har att erbjuda.

Halmstad Naturskyddsförening Program 2015

Först ut är ett studiebesök vid Halmstads nya Solcellspark i Skedala den 24 mars kl 17.00.

Välkomna på ett studiebesök till Halmstads nya solcellspark vid Skedalaheds idrottspark. Energi från solceller är en hållbar lösning för framtiden som också blir lönsam genom snabbt sjunkande priser. Vi får träffa projektledaren för parken.

Vägbeskrivning: Avfart från väg 25 mot Skedalaheds idrottspark. Sväng till vänster ca 200 efter nerfart till idrottsparken. Skylt Levins

Kontaktperson: Bengt Svalander 035-44792, samarrangemang med Simlångdalens Naturvårdsförening.