Natursnokarna

Trollsländor_4_2014_MF
Upptäckarglädje vid Björkelund.

I år drar vi igång Natursnokarna i Halmstad! Vill du och din familj vara med?

Vi söker familjer som vill vara ute i naturen och lära sig på ett lekfullt sätt. Varje aktivitet har ett tema och anordnas av en familj. Lämplig ålder på barnen är 3-9 år. Träffarna planeras till var tredje vecka i Halmstad med omnejd.

Första träffen är söndagen 29 mars kl. 10.00, på Naturskyddsföreningens fastighet Björkelund.

Anmälan sker till kretsens samordnare för Natursnoksverksamheten Helena Westberg helena.westberg.hw@gmail.com . Mer information får man vid anmälan.

Den 25-26 april är det anordnar riksföreningen en Natursnoksledarutbildning i Halmstad. De som är intresserade att delta anmäler sig till Helena Westberg.