Run for your life passerar Halmstad – delta du också!

Runforyourlife

Du behövs!
Vi söker joggare, löpare, skyndare och volontärer när Run For Your Life kommer till Halland den 19 november.

Det kommer att bli en häftig upplevelse som du sent kommer glömma att tillsammans med kända ansikten som Lena Endre, ÖFA-Kollektivet, Heidi Andersson, Emil Jensen, Barbados, Elisabeth Olsson Wallin, Sverker Sörlin, Ulrika Westerlund, m.fl. jogga, spring eller skynda 4,2 km eller valfri sträcka för att uppmärksamma klimatkrisen. Vi vill ha så stor mångfald av människor som möjligt utlandsfödda och svenskar, gamla och unga, soffpotatisar och hurtbullar, hbtq, kvinnor, män för att visa att vi alla vill se politiska krafttag mot klimatförändringarna vid FNs klimatmöte i Paris, en av vår tids viktigaste klimatkonferenser.

Spring hela familjen, kompisgänget, bokklubben eller idrottsföreningen. 1000 personer, 4500 km, 21 dagar och nätter, allt filmas av följebil och direktsänds på webben.

Anmäl dig på http://runforyourlife.nu/sv/delta/

Vill/kan du inte springa så är du välkommen som volontär eller åskådare till våra event som kommer hållas i samband med detta. Hör av dig till jessicagunnarsson@gmail.com om du vill hjälpa till.