Nytt program ute nu, sommar och höst 2018!

Sommaren kom ovanligt tidigt i år, vi får njuta av det vackra vädret samtidigt som vi håller tummarna för några droppar regn snart. Sommaren och höstens program kommer i pappersformat till alla medlemmar i Sveriges Natur som landar i brevlådan imorgon.

Det är alltid lika trevligt att besöka Björkelund och i sommar och höst finns det många aktiviteter som är förlagda dit. Men även en föreläsning om bin och honungens läkande kraft – vetenskapligt bevisat. Håll ögon och öron öppna för biljetter till föreläsningen som kommer i oktober.

Naturskyddsföreningens program sommar och höst 2018

Natursnokarnas program kommer inom kort att läggas ut här på hemsidan. Läs mer om natursnokarna här.

Varmt välkomna till sommaren och höstens aktiviteter!