Vill du leva ett hållbart liv? Föreläsning med författaren Johanna Stål.

Vill du leva ett hållbart liv?

Kom till stadsbiblioteket den 12 Mars kl. 18.00 -19.30 och få inspiration av Johanna Stål. Hon är författare till boken ”Ett hållbart liv – 365 råd” som hon gett ut tillsammans med Naturskyddsföreningen och Bonnier fakta. Hon kommer bland annat att föreläsa om hur vi måste agera på alla nivåer för att skapa en hållbar värld och det kommer dessutom finnas gott om tid för frågor, samtal och diskussioner. Världen har inte råd att vänta, det är dags att agera nu!

Obs! I det tryckta programmet som skickats ut till medlemmar står det fel tid. Tiden som gäller är 18.00!

Föreläsningen anordnas av Halmstad Naturskyddsförening samt Studiefrämjandet i Halland. Den är en del av föreläsningsserien Klimatet & Vi, vilket är ett samarbete mellan många aktörer i Halmstad.