Inställda aktiviteter!

Halmstads Naturskyddsförening vill informera om att följande aktiviteter ställs in på grund av rådande corona-viruset:

• Idémötet måndag den 23 mars kl. 18.30Campus Laholm (samarr. Havsnätverket Laholmsbukten)
  • Programpunkten ”Hur nära havet ska man bo?” onsdag 15 april kl. 18.30Campus Laholm (samarr. Havsnätverket Laholmsbukten)

Vi uppmanar till att alltid dubbelkolla på vår hemsida, sociala medier samt eventuella mejlutskick (obs endast medlemmar får dessa) vad gäller programpunkter den närmsta framtiden. Då vi inte vet hur länge situationen med coronaviruset håller i sig kan det hända att ytterligare programpunkter ställs in. Om så är fallet gör vi alltid mejlutskick och uppdaterar hemsida och Facebook – där finns alltid färsk information!