Kallelse till digitalt årsmöte den 29/4.

Hej alla medlemmar i Halmstads Naturskyddsförening!

Som ni vet blev vi tvungna att ställa in det planerade årsmötet samt föreläsningen den 25 mars på grund av rådande situation med coronaviruset. Ännu är det inte lämpligt att hålla större möten, därför får vi leta efter andra vägar för att vi ska kunna genomföra detta ändå.

Jag vill därmed kalla alla medlemmar till ett digitalt årsmöte den 29 april, kl. 18.30. Mötet kommer att ske via plattformen Skype, som är en kostnadsfri programvara som kan användas av alla. Det som krävs för att kunna delta via Skype är att programmet installeras på datorn/mobilen och att användaren skapar ett konto innan mötet.

För att underlätta genomförandet kommer alla som vill delta att få anmäla detta till Bo Hansson via mejl, bo.t.hansson@netatonce.net, eller telefon 035-12 15 08. Ange i anmälan att ni vill delta samt vilken mejladress mötesinbjudan skall skickas till. Strax innan mötet startar kommer det att mejlas ut en mötesinbjudan till samtliga anmälda, som då får koppla upp sig till mötet via bifogad länk. Anmälan ska ske senast måndag den 27/4.

Jag vill även passa på att informera om att många aktiviteter i programmet ställts in i vår och risken är att fler ställs in framöver. Information om detta kommer ut via mejl samt på hemsida och Facebook. Ta för vana att kolla av någon av dessa kanaler innan aktiviteter äger rum för att säkerställa att de inte ställts in.

Vid ytterligare frågor, kontakta Kristin Lundquist antingen via mejl, Kristin.lundquist@hotmail.com, eller telefon 0708 44 20 77.

Varmt välkommen att delta på årsmötet den 29 april kl. 18.30!

Med vänlig hälsning
Kristin Lundquist, ordförande Halmstads Naturskyddsförening