Årets förening på Eldsjälsgalan!

Igår tilldelades Halmstads Naturskyddsförening priset för Årets förening på Eldsjälsgalan och vi alla känner oss förstås väldigt hedrade av utmärkelsen!

Bo Hansson och Stefan Anderson från styrelsen var på plats för att ta emot priset.

Såhär löd motiveringen:
”Juryn har valt att tilldela priset till en förening som under många år varit mycket aktiva inom området natur och miljö. Föreningen engagerar sig i en av vår tids största utmaningar, nämligen klimat, natur och miljö. Föreningen arbetar mycket aktivt för att bevara den biologiska mångfalden och har varit med och bildat både Klimatnätverket i södra Halland och Havsnätverket Laholmsbukten.”
Här kan prenumerater på Hallandsposten läsa hela artikeln och se alla vinnare i eldsjälsgalan: Här är alla vinnarna från eldsjälsgalan