Kom och hjälp till på klädbyte 29e Oktober

Hej kära medlemmar!

Den 29 oktober anordnar Stadsbiblioteket i Halmstad  EKO-dagen för femte gången. Temat blir Klimatångest/klimatpepp.

Tidigare år har Naturskyddsföreningen varit med och anordnat ett klädbyte den här dagen och det har varit kolossalt uppskattat och välbesökt.

Vi tänkte erbjuda denna möjlighet även i år men till det behöver vi ett gäng medlemmar som kan ställa upp och hjälpa oss under dagen med att bl.a. sortera och vika kläder under inlämning och att det ser fint ut i lokalen under utlämningen.

Är du sugen att hjälpa till får du snarast höra av dig till Lizeth Alcocer, mejladress: lizi.alcocer@gmail.com.

Tack på förhand!