Fond för hjälp åt djuren i naturen

Styrelsen i Halmstads Naturskyddsförening har beslutat sig för att starta en medlemsinsamling och vänder sig nu till Halmstadkretsens medlemmar angående detta

Ett av skälen till att vi startar en medlemsinsamling är att Halmstads Naturskyddsförening tagit över förvaltningen av insamlingsstiftelsen ”Fond för hjälp åt djuren i naturen” från Halmstads Kommun och att det i detta finns ett visst krav på insamlande verksamhet.

Väljer ni att donera en valfri summa överstigande 150 kr, erhåller ni ett fint diplom som tack för er gåva (vi har tagit fram tre olika diplom beroende på hur stor summa som doneras). Ni är givetvis välkomna att donera en summa som understiger 150 kr men kommer då inte att erhålla något diplom (detta på grund av de administrativa kostnaderna för diplomen).

De tre diplomnivåerna är:

·        Bronsstödjare, 150 – 249 kr

·        Silverstödjare, 250 – 499 kr

·        Guldstödjare, 500 kr och uppåt

Vill man donera en summa till Halmstads Naturskyddsförening sätter man in denna på Plusgiro 4 16 64 – 4. Märk insättningen med ”Insamling” och glöm inte att skriva under med namn och personnummer.

Vid frågor om insamlingen – kontakta Bo Hansson, bo.t.hansson@netatonce.net