Årsmöte med föreläsning Onsdagen den 22 mars kl. 18.30

Årsmöte med föreläsning av Älvräddarna

Onsdagen den 22 mars kl. 18.30 på Strandgatan 20 i Halmstad

Christer Borg, generalsekreterare i Älvräddarna, föreläser om sin organisations framtidsvision om att Sveriges mindre vattendrag ska vara helt fria från vandringshinder för vandrande vattenorganismer.

Föreläsningen är öppen för allmänheten men själva årsmötet som tar vid efter föreläsningen är endast öppet för medlemmar i Halmstads Naturskyddsförening.

Om du är medlem i Halmstads Naturskyddsförening och vill vara med på både föreläsning och årsmötet ska detta anmälas till föreningens ordförande Isak Domeij Hilliges, isakhilliges@msn.com

Om du bara vill vara med som åhörare till föreläsningen kan detta även anmälas till Bo Hansson, bo.t.hansson@netatonce.net